Екатериновка - сайт гражданское общество

Заработок в контакте
Меню сайта
как сменить шаблон сайта

Заработок в контакте
Зарабатывай деньги
в социальных сетях
читай:
ЗАРАБОТОК В КОНТАКТЕ

Навигация
Гражданское общество [6]
Новости Екатериновского района
Игровой портал [56]
Новости игровой индустрии
Разное [13]
Другие новости не входящие в разделы
как сменить шаблон сайта
Форма входа
как сменить шаблон сайта

ЭТО ИНТЕРЕСНО:
Как заработать 40 рублей за 10 минут сидя за компьютером - онлайн опросы за деньги
Бесплатные онлайн игры - подборка самых популярных интернет игр нашего времени
Есть страница в контакте? Ты можешь на этом заработать! Читай - заработок в контакте
Заработок в интернете - обязательно прочитай это, если хочешь зарабатывать деньги онлайн!

Главная » 2012 » Апрель » 12 » Вход на сервер
18:15
Вход на сервер

Запрещен вход на сервер

запрет входа пиратов, разрешение входа стим игроков



Описание ошибки:
"Sorry, no-steam p47 clients are not allowed on this server"

Как сделать, чтобы на сервер заходили только стим игроки, вопрос иногда возникающий владельцев серверов. Надоело выслеживать читеров на пиратах, есть вариант допуска на сервер только игроков со стеам клиентом. Админам серверов прочитать по запрету входа на пиратках на свой сервер советуем в этой новости, для начинающих игроков советуем прочитать статью Как играть в КС по интернету.
Игрокам играющим на NoSteam играх со старыми патчами (до v35) с 12 апреля 2012 года ограничен вход на сервер Ekaterinovka CS 1.6 Server 88.147.175.232:27015. 
Причина: в связи с тем что наибольшее число читов применяется именно под патчи старых версий до v35, а то какая то не справедливость получается, игроков со старым патчем показывает на сервере как STEAM_ID_LAN и их даже в вечный бан не отправишь. Как запретить вход на сервер игроков со старым патчем? Решение найдено читаем и меняем патч.
В файл dproto.cfg внесены изменения запрещающие запускать на сервер игроков со старыми патчами игры.
Кратко о внесенных изменениях:
Содержание стоявшего файла, красным выделены переменные в которые внесены изменения:
Code

#
# General rule for modifying this file:
# DONT CHANGE ANYTHING IF YOU DONT KNOW WHAT IT MEANS
#

# ========================================================
# DPROTO CONFIGURATION
# ========================================================

# LoggingMode:
# 1 = Console
# 2 = Log Files
# 3 = Both
LoggingMode = 2

# ========================================================
# AUTHID MANAGEMENT
# ========================================================

# ClientID types (for cid_* options)
# 1: Real (or generated by HW) steam (STEAM_xx:xx:xx)
# 2: Real (or generated by HW) valve (VALVE_xx:xx:xx)
# 3: STEAM_ by IP
# 4: VALVE_ by IP
# 5: Deprecated - client will be rejected
# 6: reserved for future use
# 7: HLTV
# 8: STEAM_ID_LAN
# 9: STEAM_ID_PENDING
# 10: VALVE_ID_LAN
# 11: VALVE_ID_PENDING
# 12: STEAM_666:88:666

# Use these options to set authid's for clients

# for HLTV (default is HLTV [7] )
cid_HLTV = 7

# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8] )
cid_NoSteam47 = 8

# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ID_LAN [10] )
cid_NoSteam48 = 10

# For Legit Steam clients (default is real STEAM_xx:xx:xx [1])
cid_Steam = 1

# Client recognized as pending when they sucessfully authorized, but did not get steam id
# REMARK: Actually, it got steamid, but it is useless (STEAM_0:0:0 for example)
# default is STEAM_ID_PENDGIND [9]
cid_SteamPending = 9

# For players having revEmu ( >= 9.74) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu = 1

# For players having SteamClient 2009 / revEmu > 9.82 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SC2009 = 1

# For players having old revEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_OldRevEmu = 1

# For players having hCupa's SteamEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SteamEmu = 1

# For players having AVSMP (Cracked Steam) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_AVSMP = 1

# For SETTI ServerScanner
# default is STEAM_xx:xx:xx generated by IP [3]
cid_Setti = 3

# SC2009_RevCompatMode (0 / 1)
# Enable fix to make steamids generated for SC2009 compatibble with revEmu
SC2009_RevCompatMode = 1

# SteamEmuCompatMode (0 / 1)
# An analog for eSTEAMATiON's EnforceSteamEmuCompatIDMode option.
# Affects only Old RevEmu and SteamEmu emulators.
SteamEmuCompatMode = 1

# OldEstCompatMode (0 / 1)
# Enables/Disables fix for steamids generated by eST in 0.3.1 version.
# Set this to 1 if you want to make steamids generated by eST as in < 0.3.0 versions.
OldEstCompatMode = 0

# IPGen_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by IP
IPGen_Prefix1 = 0

# IPGen_Prefix2 (int)
# STEAM_a:b:c
# second prefix (b) for authids generated by IP
IPGen_Prefix2 = 4

# Native_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by native auth method (Steam)
Native_Prefix1 = 0;

# RevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by Steamclient 2009
SC2009_Prefix1 = 0;

# RevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu
RevEmu_Prefix1 = 0;

# OldRevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by old RevEmu
OldRevEmu_Prefix1 = 0;

# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by SteamEmu
SteamEmu_Prefix1 = 0;

# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for AVSMP Clients (Cracked steam)
AVSMP_Prefix1 = 0;

# Setti_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for Setti server scanner
Setti_Prefix1 = 0;

# Note that banid will use steamid WITHOUT any prefixes!

# ========================================================
# ATTACKS SUPRESSION
# ========================================================

# FakePlayers_ConnectInitiationCheck (seconds)
# Sets the time, in seconds, in which client should initiate
# game session (in other words, send the "new" command) after it has
# been connected. If client did not initiated game session, it will be marked as
# fake and kicked.
# Default is 6 seconds.
# Use 0 to disable this check.
FakePlayers_ConnectInitiationCheck = 6

# FakePlayers_ClientValidationCheck (seconds)
# Sets the time, in seconds, in which client should answer to random unique command
# sent by server. If client did not answered for this command, it will be marked as
# fake and kicked.
# Default is 8 seconds.
# Use 0 to disable this check.
FakePlayers_ClientValidationCheck = 8

# FakePlayers_AntiReconnect (0/1)
# Enables detection of fakeplayers that reconnects quickly (every < 10 seconds)
# before fake players checks have completed.
# This check will work only if FakePlayers_ClientValidationCheck and
# FakePlayers_ConnectInitiationCheck are enabled.
# Default is 1 (ON)
FakePlayers_AntiReconnect = 1

# FakePlayers_BanTime (minutes)
# Dproto will ban IP spamming fakeplayers for time (in minutes) specified in this variable
# use 0 for permanent ban
# use negative vaules to disable ban (fake players will only be kicked)
FakePlayers_BanTime = 120

# ========================================================
# OTHER STUFF
# ========================================================

# DisableNativeAuth (0/1)
# Disables valve/steam auth system.
# For p.47 Based: Server will not connect to auth servers.
# For All: Server will not call authorization functions.
# This is a fix for startup freeze for old (p.47) servers.
DisableNativeAuth = 0

# ServerInfoAnswerType (0/1)
# Sets server answer type for query requests
# 0 = New style (Source Engine)
# 1 = Old Style (Fix favorites list for p.47 clients)
# 2 = Hybrid mode - best solution for now, server is visible anywhere
ServerInfoAnswerType = 2

# MasterClient (0/1)
# Enables master-client emulation; it helps to register server on master list
# if you having "You server is old" error.
# USE THIS ONLY WITH -nomaster MODE!
# you can use Master_GameVersion to set version of game
MasterClient = 0

# Master_GameVersion (string)
# Sets version of game that master-client will send on master-server
Master_GameVersion = 1.1.2.6/Stdio

# SubServer_Enable (0/1)
# Enables secondary mini-server that redirects clients on main server.
# Use the SubServer_AnswerType parameter to set answer type to info queries
# Use the SubServer_Port parameter to set secondary server port
# Use the SubServer_MasterClient parameter to enable master-client for secondary server.
# This is useful feature if you want all clients to see you server.
# Its possible if you set different answer types for main and secondary servers.
# Clients which cant "see" main server will be able to see secondary
SubServer_Enable = 0
SubServer_Port = 28015
SubServer_MasterClient = 0
SubServer_AnswerType = 0
SubServer_RedirectCommand = connect 169.254.141.3:27015
SubServer_IP = 0.0.0.0

# Game_Name (string)
# Sets game name displayed for clients
# If Game_Name is empty, native game name will be used
Game_Name =

# Enables fix for proper player id displaing on HLStats server monitoring
# Enable this only if you have HLStats
HLStatsPlayerIdFix = 0

# ExportVersion (0 / 1)
# Enables/Disables exporting of dp_version cvar
# 1 = dp_version cvar will be exported to server rules. It will be visible in server monitoring tools (like HLSW)
# 0 = dp_version cvar will not be exported to server rules.
ExportVersion = 1

# HLTVExcept_IP (ip addr)
# HLTV from this IP will be able to join the server even if cid_HLTV is set to 5 (deprectaed)
HLTVExcept_IP = 127.0.0.1


Изменены следующие переменные:
Code
cid_NoSteam47 = 5
cid_NoSteam48 = 5
cid_SteamPending = 5
cid_OldRevEmu = 5
cid_SteamEmu = 5

Решение проблемы:

Будьте цивилизованными, играйте на нормальных пиратках.

Приносим извинения за неудобства, но Ekaterinovka CS 1.6 Server будет работать на 48 протоколе, переходите на патч v.35 можно скачать у нас , или найти и поставить любой другой патч выше v35 в интернете.

Самый простой способ скачать и установить игру КС 1.6 с эмулятором стима, игра уже имеет все необходимые патчи и не требует дополнительных настроек, рекомендуем подробнее прочитать на нашем сайте перейди в каталог файлов, по иконке:


Всё что написано выше по тексту, описывает возникающую проблему с заходом пиратов на сервера и способы её решения, если ошибка у вас такая то Вы читаете нужный вам материал.
"Sorry, no-steam p47 clients are not allowed on this server"

ошибка входа

Решение простое патчим КС.

Категория: Игровой портал | Просмотров: 3646 | Добавил: Сан_Саныч | Теги: сервер, патчем, вход, старым, dproto, +как, Настройки, p47, запретить, кс | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
ОПРОСЫ ЗА ДЕНЬГИ:
Опросы за деньги в интернете

Все сайты платных опросов смотри тут:

ОПРОСНЫЕ КОМПАНИИ


СТАВКИ НА СПОРТ:
Заработок на спортивных ставках

Для тех, кто разбирается в спорте:

ЗАРАБОТОК НА СТАВКАХ


Ссылки на сайт

Поделиться с друзьями
ссылкой на статью

как сменить шаблон сайта

Поиск по сайту
как сменить шаблон сайта